مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

اتاق نی نی

1392/2/4 10:03
نویسنده : مهدیه
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل قشنگم.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز من و شما وارد هفته 35 شدیم.کم کم دیگه داریم به آخرهای راه نزدیک میشیم.البته آخر راه بارداریه اما تازه اول راه من و توست.

 

من که دیگه کم کم داره طاقتم تموم میشه.برای دیدن روی ماهت دارم لحظه شماری میکنم.میدونم تو هم خیلی بی تاب اومدنی، آخه خیلی بیقراری و خیلی تکون میخوری.اما صبر کن گلم تا به موقعش بیای .باشه نازکممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز کمی از عکسهای لباسات و وسایلت رو آوردم که بذارم تو وبلاگت.

امیدوارم از وسایل و لباسات خوشت بیاد گلم ههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ندا
4 اردیبهشت 92 10:17
مبارکهههههههههه چقدر همه چیز خوشگل بود کاش یه عکس کلی هم از اتاقش میزاشتی خیلی همه چیز رنگی رنگی و خوشگل بود به سلامتی استفاده کنه مهلا جون
تی تی
4 اردیبهشت 92 10:31
مبارکه مبارکه خوشگه همه وسایل دخمل گلت ان شااله به شادی استفاده کنه از همشون


مامان ساجده
4 اردیبهشت 92 12:54
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


ندا
4 اردیبهشت 92 13:22
خيلي ناز بود مامانش دستتون درد نكه


جیمبو
4 اردیبهشت 92 17:35
مهدیه جان مبارکههههههههههههه
ایشااله دخملی بسلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنه


طوبی
19 خرداد 92 14:32
خیلی خوشکل بود هم اتاقت هم لباسها ،دست بابا و مامانیت درد نکنه