مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

7 ماهگی دخترم

1392/9/23 18:04
نویسنده : مهدیه
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره نازممممممممممم

 

خوب به سلامتی 7 ماه دختر نازم تموم شد.قول داده بودم عکسهای جدید مهلا جونم رو بذارم اما باور کنید اصلا وقت نکردم چون از صبح تا شب در حاله سر و کله زدن با دختره گلم هستم و اصلا اجازه نمیده پای کامپیوتر بشینم بخصوص از وقتی که شروع کردم بهش غذای کمکی میدم .یا در حال درست کردن غذا هستم یا در حال غذا دادن به مهلا که هر دفعه حدود نیم ساعت طول میکشه و یا در حال تمیز کردن خراب کاریهاش بعد غذا خوردن.

امروز دخترم رو برای چکاپ 7 ماهگی بردم مرکز بهداشت

وزن در 7 ماهگی:8700

قد :70 سانت

دور سر:44 سانت

 

حالا برسیم به پیشرفتهای اخیر دخترم

 

الان دیگه دخترم به راحتی غلت میزنه و وقتی روی زمینه دور خودش میچرخه.دده رو خیلی واضح میگه چون عاشق گردش و بیرونه.وقتی میبریمش بیرون هر چند ساعت که بیرون باشیم کوچکترین اذیتی نمیکنه

دختره خوشگلم حدود دو هفته است که دو تا دندون خوشگل درآورده

البته فکر کنم مرواریدهای دیگه ای هم تو راهه چون این روزها خیلی بیقراره و همش لثه هاش رو با هر چیزی که تو دستش باشه میخارونه

تو روئروئک هم خیلی دوست داره بشینه چون این جوری میتونه به همه جا سرک بکشه و دستش به هر چیزی که برسه برداره.واسه همین تو خونه هر چیزی که احساس میکنیم دست مهلا بهش میرسه رو به یه جای مرتفع تر انتقال دادیمنیشخند

خلاصه این روزها دختر نازم خواستنی تر شده و البته شیطون تر

 

قول میدم زود زود عکسهای جدید مهلا جون رو بذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی مامی شادیسا
25 آذر 92 15:12
واااای دلم آب شد زود عکساشو بذار دیگه تنبل خانم