مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

آغاز کار دوباره..........

1392/11/29 14:55
نویسنده : مهدیه
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختره مثل ماهم

میدونم خیلی وقت هست که وبت رو به روز نکردم اما قول میدم از این به بعد اینطوری نباشه.

الان حدود 4 روز میشه که من دوباره بعد از 9 ماه خانه نشینی شروع بکار کردم.شما این چند روز پیش مامان جونی بودی و قراره ایشالله تا عید این روال ادامه داشته باشه تا بعد از عید یواش یواش شما به مهد بری

حالا کمی بریم سراغ پیشرفتهای اخیر گل دخترم

الان که شما 9 ماهه شدی فعلا دندون جدیدی نداری و همون دو تا مروارید تو دهنت جا خوش کرده.الان چند وقتیه که دستت رو به همه جا می گیری و بلند میشی می ایستی.به خاطر همین ما جلوی میز تی و ی و همچنین ویترین برات یه سدی گذاشتیم که دستت بهشون نرسه.البته همه این کارها فقط و فقط برای ایمنیه خودته دختره گلم

کلمه هایی که میگی:ماما-بابا-دده و یه عالمه صداهای عجیب  غریب و جیغ های بنفش

کار خیلی قشنگی که انجام میدی اینه که وقتی بهت میگیم الو کن سریع دستت یا هر چیز دیگه که تو دستت باشه رو به سمت گوشت میبری و محکم فشار میدی(قربونت برم الهی فکر میکنی هر چی بیشتر فشار بدی ارتباط قوی تر میشهنیشخند)

عاشق حموم و آب تنی هستی .وقتی می برمت حموم اصلا کوچکترین بهانه گیری نمیکنی و آروم آروم هستی ولی وقتی میایی بیرون تا نیم ساعت در حاله گریه کردنی و میخوای دوباره برگردی حموم

عاشق گردش و بیرون هم هستی.وقتی میریم بیرون خیلی آروم و خوبی ولی باز هم تا برمی گردیم خونه گریه هات شروع میشه.البته در طول فصل سرما واسه این که شما سرما نخوری سعی کردم به جز موارد فوق ضروری اصلا بیرون نبرمت تا خدا نکرده سرما نخوری

یه عادتی هم داری اینه که هر چی به دستت میرسه سریع میذاری تو دهنت که این اخلاقت خیلی بده و من همش ترس دارم نکنه خدایی نکرده چیزی ...........ولی وقتی از بقیه پرسیدم همه گفتن که این عادت همه بچه هاست

چک آپ 9 ماهگی رو همراه مامان جونی رفتی چون من اومده بودم اداره

قد در 9 ماهگی:73 سانتیمتر

وزن در 9 ماهگی:9500 گرم

دیگه فعلا چک آپ نداری ایشالله تا یک سالگی عزیزم

قول میدم هر چه زودتر بیام با یه عالمه عکس خوشگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)