مهلامهلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

فرشته ی سه ساله ی من

1395/2/26 10:02
نویسنده : مهدیه
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

خوشحالم.خوشحالم.خوشحالم چون یه دختر سه ساله ی ناز و شیرین زبون دارم.بله دختر خوشگل من با اومدن روز 22 اردیبهشت 3 سالش کامل شد و حالا شده یه خانوم کوچولوی به تمام معنا

روز پنج شنبه 23 اردیبهشت تولد مهلا جون رو به اتفاق خونواده خودم و بابا سیامک گرفتیم.جای همه خیلی خالی بود.تولد خیلی خوبی بود و به همه خیلی خوش گذشت.مهلا جون هم کادوهای خیلی قشنگی از همه گرفت و خیلی هم ذوق کرد و خوشحال بود.کلا مهلا عاشق تولده........

این هم چند تا عکس از تولد دخترم

اینم چند تا عکس مربوط به رفتن به یک عروسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیما و نویان
26 اردیبهشت 95 12:10
تولدت مبارک عروسک خاله ایشاله 120 سال کنار خانوادت با دلی شاد و لبی خندون زندگی کنی همیشه بخندی عزیز دلم