مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

اولین خریدهای نی نی

1391/12/6 12:46
نویسنده : مهدیه
196 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جونم سلامممممممممممممممممممم

امروز که برات میخوام این مطلب رو بنویسم دقیقاً 26 هفته ی من و شما تموم شده.یعنی 6 ماهه که تو مهمون دل منی.نه تنها دلم بلکه همه قلب و وجودم رو گرفتی عزیزم.منم از این موضوع خیلی خوشحالم.

عزیز دلم هفته پیش با مامانی و خاله مینا و زن دایی صدف رفتیم برات یه عالمه خرید کردیم.ست کالسکه و روءروئک و کریر و یه عالمه خورده ریز.... و همچنین یه گهواره خوشگل که  امیدوارم بتونی توش راحت بخوابی.

نازنینم خیلی دوست داشتم از وسایلی که برات خریدم عکس بگیرم بذارم تو وبلاگت اما اونروز وقت نشد و وسایلت رو مامانی گذاشت یه جای امن تا گرد و خاک نگیره .واسه همین الان نمیشه ازشون عکس بگیرم ،اما قول میدم هر موقع اتاقت رو چیدم سریع عکس بگیرم و بذارم تو وبلاگت 

چند تا لباس قشنگ هم برات خریدم که لحظه شماری میکنم بیای و من برات بپوشم و ذوقت رو کنم .

 

پس مامان و بابا رو منتظر نذار و زود زود، صحیح و سالم بیا پیشمون دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)