مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

نیمه راه

1391/10/24 13:43
نویسنده : مهدیه
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره قشنگم(البته الان که نمیدونم چه شکلی هستی اما خوب مطمئناً واسه من و بابایی از همه دنیا قشنگ تری)

امروز من و تو با هم نصف راهو طی کردیم.20هفته ی قشنگ رو کنار هم گذروندیم.چقدر زود گذشت میدونم 20 هفته ی آینده هم همینجوری سریع میگذره.اما هیچ وقت اینقدر از گذشت زمان خوشحال نبودم .الان هر چی زمان میگذره به روز دیدار تو نزدیکتر میشم .امیدوارم تو هم مثل من مشتاق باشی گلم.

شما خیلی دختر آروم و خوبی هستی اصلا تو این 20 هفته مامانی رو اذیت نکردی، طوریکه دیگرون اصلاً باورشون نمیشه من یه دختر گل تو شکمم دارم.

اما ببخش دخترم میدونم من زیاد اذیتت کردم.اونجوری که باید و شاید مواظب گل نازم نبودم.اما قول میدم از این به بعد خیلی بیشتر مراقبت باشم، اگه خدا بخواد هفته آینده امتحانام تموم میشه و قول میدم دربست در خدمتت باشم.

در هر حال خدا رو شکر میکنم به خاطر اینکه تو رو به من و بابا هدیه داد.

بعد هم از بابایی تشکر میکنم که همه چیز رو طوری برام مهیا کرده که آب تو دلم تکون نخوره.

خدایا شکرت هزاران مرتبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)