مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

یازده ماهگی و مرواریدهای جدید....

1393/1/23 12:59
نویسنده : مهدیه
355 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 22 فروردین بود.و این یعنی اینکه دختر ناز من 11 ماهش تموم شد و یک قدم مونده تا یک سالگی....

ماهی که گذشت ماه پر هیاهویی بود.همیشه همینطور بوده .فروردین پر از شور و نشاط و سرزندگیه

همونطور که تو پست قبلی گفتم مسافرت به شیرازمون روز پنج شنبه آغاز شد و من و دخترم و بابایی با هم به شیراز رفتیم.خدا رو شکر تو مسیر رفت و برگشت با وجود مسافت زیاد دختر گلم تو ماشین خیلی اروم بود و اغلب اوقات رو تو خواب ناز بود.زمانی هم که شیراز بودیم خدا رو شکر مثل همیشه دختر خوبی بودی و همراه من و بابایی شیراز گردی کردی.

کاری که تو شیراز یاد گرفتی بالا و پایین رفتن از پله بود.آخه تهران خونه ما و مامانی پله نداره و شما تا حالا با همچین موقعیتی روبرو نشده بودی واسه همین وقتی خونه مامان بزرگ بابایی پله دیدی سریع شروع کردی از پله ها بالا و پایین رفتن و این شده بود یه درد سر واسه ما......

بعد از اینکه از شیراز اومدیم در حال انجام دید و بازدید های جا مانده  نوروز هستیم و خلاصه حسابی وقتمون پره.

تو ماهی که گذشت کار خاصی به کارهای قبلیت اضافه نشده تنها تفاوتت با ماه گذشته اینه که دو تا مروارید خوشگل دیگه (دندانهای پیشین جانبی بالا)خودشو به ما نشون داده و من دلیل بی قراریهای هفته گذشته شما رو فهمیدم.

جدیدا خیلی خوب یاد گرفتی وقتی که گرسنته خودتو به من آویزون میکنی و هی پشت سر هم میگی به به .موقع غذا خوردن هم هی تکرار میکنی به به.به به

و این هم ترتیب مرواریدهای مهلا جونم

خودم از پستهای بدون عکس اصلا خوشم نمیاد اما شرمنده مجبورم این پست هم بدون عکس به پایان ببرم و قول بدم زود زود بیام با عکسهای جدید دختره نازمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی مامی شادیسا
26 فروردین 93 16:47
دندونای جدید مبارک مهلا خوشگلم قرار بود این پست با عکس همراه باشه ها
مهدیه
پاسخ
چشم .عکساش هم میذارم