مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

بهشت در دست مادر بود

1393/2/22 12:43
نویسنده : مهدیه
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت در دست مادر بود ...مادر ان را بر زمین گذاشت تا ما را در اغوش بگیرد ...اکنون میگویند:بهشت زیر پای مادر است

امروز روز مادر است

 

اما روز من نیست.روز توست.اگر نبودی من هم مادر نبودم.پس تویی که من هستم ای همه هستی من

روزها چقدر زود میگذرد و من چه سخت باور میکنم مادر شدنم را.واژه ای که فقط و فقط لایق مادر خود میدانستم و میدانم چون حتم دارم که مادرم یکی از فرشته های خدا بر روی زمین است.مادری مهربان و بی توقع...............صبور و از خودگذشته.............

آرزویم این است منم مادری شوم مثل مادرم...

دخترکم مادر بودن سخت است.مسئولیت دارد.بیخوابی دارد.دغدغه های بسیار دارد اما عجب شیرین است

شیرین است ذوق کردنت هنگام دیدنم وقتی خسته از کار، به خانه بر میگردم.شیرین است خندیدنت.شیرین است بازی کردنت.شیرین است شیطنتهای وصف ناشدنیت

شیرین است تو را داشتن و شیرین است مادر بودن...................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)