مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

دختر اردیبهشتی تو هدیه بهشتی

1394/2/27 8:53
نویسنده : مهدیه
787 بازدید
اشتراک گذاری

دختر اردیبهشتیه من سلام

 

خیلی خوشحالم  که هر سال با اومدن بهار و بخصوص اردیبهشت ماه من یه حس خاصی دارم و اون حس هم حس بزرگ شدن و خانوم شدن دختر گلمه.هر سال با اومدن اردیبهشت یاد و خاطره دنیا اومدن دخترم برام زنده میشه و هر لحظه خدا رو شکر میکنم که این هدیه زیبا رو به من و بابایی داد.

بعد تعطیلات عید دخترم دو هفته ای رو پیش مامان جونی موند و بعد از اون به مهد رفت البته بعد رفتن به مهد سرما خوردی و مجبور شدی یه ده روزی مهد نری و این سرما خوردگی واقعا سخت بود و بی اشتهات کرده بود.تا به حال اینجوری مریض و بی اشتها نشده بودی و در طول یه هفته دخترم  آب شد.

بعد خوب شدنت دوباره به مهد رفتی.هنوز هم به مهدت عادت نکردی و هر روز با نق نق میری.امیدوارم زود زود مهد رفتن برات عادی بشه تا کمتر اذیت بشی

حرف زدنت دیگه تقریبا کامل شده و همه چی رو میتونی بگی و یه عالمه شیرین زبونی میکنی اما خوب بیشترش رو فقط خودم می فهممخندونک

امسال تصمیم گرفتیم برات تولد بگیریم و خونواده من و بابایی رو دعوت کنیم.واسه همین تقریبا یه ماه قبل از تولدت در حال تدارک جشنت بودم.تم تولدت رو برات کفشدوزک انتخاب کردم و اغلبش رو هم خودم با کمک یکی از دوستام  آماده کردم.

یه تولد کوچیک بود ولی واسه اینکه برات سنگ تموم بذاریم من و بابایی خیلی بدو بدو کردیم که البته به زحمتش می ارزید و روز قشنگ و خاطره انگیزی شد برات.

با اون لباس کفشدوزکی همش وسط میرقصیدی و ذوق میکردی از فردای اون روز هم همش میگی مامان تولد بگیریم؟؟آرام

در زیر چند تا از عکسای تولدت رو میذارم

مهلا با لباس کفشدوزک

مهلا و مارتیا و پارسا و عسل

نمیدونم دلیل نگاه این دوتا به عسل چیه؟؟؟؟خندونک

کیک کفشدوزکی  مهلا

 

 

 

 

 

 

مهلا در حال انگشت زدن به کیک

در حال چشیدن کیک

تزیینات تولد  با هنرمندی مامان

اینم ریسه عکسهای مهلا  با هنرمندی بابا

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

سانی
18 خرداد 94 11:12
به به عجب دختری .. عجب لباسی ... عجب کیکی .... عجب جشن تولدی... واقعا خسته نباشی و دستت درد نکنه. همه چیز بسیار زیبا و شیکه مخصوصا لباس مهلا واقعا قشنگه درست مثل خودش تولد دو سالگیش مبارک. انشالله صد و بیست و دو ساله شه
مهدیه
پاسخ
قربونت عزیزم مرسی