مهلامهلا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخمله مامان و بابا

سخن من با شما

1394/9/8 11:19
نویسنده : مهدیه
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلا و سلام و صد تا سلام

دختر نازم شرمنده خیلی وقته نتونستم وبت رو به روز کنم.میدونم  بیشترش به خاطر تنبلیمه اما خوب کارهایی هم پیش اومد که مزید علت شد.

همین جا اول سخنم رو یه چیزی رو یادآوری کنم.من این وبلاگ رو نمی نویسم  به این منظور که افراد زیادی مطالب رو بخونن و لایک کنن و نظر بدن. و بعد من به خودم ببالم که وبلاگ مهلا اینقدر خواننده داره و .........

چون نه فن بیانم خوبه و نه وقت نوشتن دارم دارم و نه نویسنده خوبی هستم

اما در کل هدفم از نوشتن و ایجاد این وبلاگٰ، فقط ثبت خاطرات و عکس های دختر یکی یه دونمه.خاطراتی که وقتی بزرگ شد بتونه ببینه و بخونه و بدونه که واقعا چقدر برای من و بابایش عزیز بوده که از اولین لحظه هایی که فهمیدیم قراره دختر دار شیم  رو ثبت کردیم تا تو خاطرمون بمونه و شیرینی اون لحظات هیچ وقت از یادمون نره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)